Calculation in C programming
ការគណនានៅក្នុងប្រូក្រាមវាជាវិធីសាស្ត្រដ៏សាមញ្ញមួយ នៅក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហាផ្សេងនៅក្នុងប្រូក្រាម។ ដើម្បីធ្វើការគណនាយើងត្រូវមានអញ្ញត្តិ ឬ ពេលខ្លះយើងអាចប្រើតម្លៃលេខដោយផ្ទាល់តែម្តងក៏បាន។
ខាងក្រោមនេះគឺជាសញ្ញាសម្រាប់ប្រើក្នុងការគណនា៖
+ : សញ្ញាបូក
-
: សញ្ញាដក
/
: សញ្ញាចែក
* : សញ្ញាគុណ
%: ចែករកសំណល់
= : សញ្ញាស្មើរ
របៀបប្រើ
Ex1: យើងមានអញ្ញត្តិ
int a,b,c; ។ ដើម្បីធ្វើការគណនាយើងនិងឲតម្លៃទៅកាន់អញ្ញត្តិ
a=25 និង b=10
យើងនឹងធ្វើការគណនា បូក ដក
គុណ ចែក និង ចែករកសំណល់ជាមួយ និង អញ្ញត្តិខាងលើ។
យើងប្រើអញ្ញត្តិ c ដើម្បីទទួលតម្លៃគណនារបស់ អញ្ញត្តិ a និង b។
Output screen
Ex2 : យើងមានអញ្ញត្តិ
int a,b; ។ ដើម្បីធ្វើការគណនាយើងនិងឲតម្លៃទៅកាន់អញ្ញត្តិ
a=25 និង b=10
យើងនឹងធ្វើការគណនា បូក ដក
គុណ ចែក និង ចែករកសំណល់ជាមួយ និង អញ្ញត្តិខាងលើ។
ខុសពីEx1 ដោយយើងប្រើតែអញ្ញត្តិ2 ហើយធ្វើការគណនានៅក្នុង Output
ម្តង។
Output screen
Ex3:យើងមានអញ្ញត្តិ int a,b;។ ម្តងនេះយើង ធ្វើការទទួលតម្លៃពី user input វិញម្តង។ រួចយើងនឹងធ្វើការ
គណនា បូក ដក គុណ ចែក និង
ចែករកសំណល់ជាមួយ និង អញ្ញត្តិដូចឧទាហរណ៍មុនៗដែរ។
យើងបញ្ចូលតម្លៃឲ a = 40 និង b=24។
Output screen
*សម្គាល់ : ការប្រើសញ្ញាស្មើរនៅក្នុងប្រូក្រាម យើងត្រូវចងចាំថា អ្វីដែលនៅខាងឆ្វេងនៃសញ្ញាស្មើរ នឹងទទួលតម្លៃពី អ្វីដែលនៅខាងស្តាំនៃសញ្ញាស្មើរជានិច្ច ដូចនេះយើងត្រូវប្រុងប្រយ័ត្ននៅពេលប្រើប្រាស់។
No comments:
Post a Comment